Európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztéseket bemutató

európai regionális fejlesztési alap

    UPPER EYE SYSTEM (felső szem magasságkorlátozást jelző rendszer)

  • a kedvezményezett neve: Gari Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság

  • a projekt címe: UPPER EYE SYSTEM (felső szem magasságkorlátozást jelző rendszer)

  • a szerződött támogatás összege: 49.324.740,- Ft

  • a támogatás mértéke (%-ban): 61%

  • a projekt befejezésének dátuma: 2020.07.27.

  • projekt azonosító száma: VEKOP-2.1.7-15-2016-00563

  • a projekt tartalmának bemutatása: A projekt keretében az UPPER EYE fantázianevű sofőr – vezető tájékoztató riasztó jelző rendszer kerül kifejlesztésre. Az UPPER EYE magasság figyelmeztető és jelző rendszer egy új eszközt ad a gépjármű piacnak. Elsősorban a tehergépjárművek, személyszállító járművek, buszok fogják megvásárolni fejlesztésünket. Másodsorban munkagépek, nehézgépjárművek tulajdonosai alkalmazhatják sikeresen a rendszert. Az UPPER EYE SYSTEM rendszere nem csak a közutakon hasznos és életmentő, hanem telephelyeken működő billencs tehergépjárművek munkabiztonságának növelésére is. Nyitott állapotában lévő teherautók rengeteg kárt tudnak okozni. Vizsgáljunk annak lehetőségét is, hogy a logisztikában, a targoncák kiemelésénél is fel lehessen használni a rendszerünket. A fejlesztés egyik külön ága, hogy nemcsak a gépjármű fix magasságát lehet beállítani, hanem túl méretes rakomány esetén a rakomány magasságának méretét, és a plató (billencs) nyitott állapotában való maximális magasságot is. Az UPPER EYE SYSTEM azt is figyeli, hogy a tehergépkocsinak kiemelt állapotában mekkora a nyitott plató maximális magassága. Sok esetben okoz gondot a nyitott platóval történő elindulás. Rendszerünk erre is figyelmeztet. Első lépésként a rendszer összeállítására (folyamatok kidolgozására, struktúra felállítására) kerül sor. Ezt követően kerül sor a rendszer kidolgozására: műszaki megvalósításhoz szükséges tervezési folyamatok elvégzésére, tanácsadók bevonására, elemzések megvalósítására. Ezután következik a műszaki megvalósítás, eszköz kifejlesztése, prototípus előállítása, a cél hardver létrehozása, a szoftveres programozás és a prototípus létrehozása. Ezután sor kerül a prototípus tesztelésére un. tartós üzemi próbájára és vizsgálatára, majd a szükséges minősítések megszerzésére. A gyártás megszervezését és a szolgáltatás kialakítását követően az értékesítési hálózat kiépítése és a szervízhálózat kiépítése és üzemeltetése lesz feladatunk. A termék bevezetéséhez kapcsolódó marketing tevékenységek megvalósítására egy marketing szolgáltatásokban jártas partner bevonásával kerül sor.

    ****

    A 2019.01.01. és 2020.07.27. között megvalósult projekt során sor került egy UPPER EYE SYSTEM fantázianevű sofőr – vezető tájékoztató, riasztó, magasságkorlátozást jelző rendszer kifejlesztésére, 1 fő fejlesztő, 2 fő technikus és 1 fő marketing munkatárs alkalmazása, valamint külső szolgáltatók szakmai munkájának (kutatás-fejlesztési tevékenység, marketing tevékenység, piackutatási tevékenység, hazai oltalomszerzési tevékenység, valamint projektmenedzsment tevékenység) igénybevétele mellett. Emellett sor került még a fejlesztéshez felhasznált anyagok beszerzésére és eszközök beszerzésére (projekt keretében megvalósítandó, de nem támogatott tevékenységként), illetve a kötelezően előírt nyilvánosság biztosítására és rezsiköltség elszámolására.

    Az UPPER EYE magasság figyelmeztető és jelző rendszer egy új eszközt ad a gépjármű piacnak. Elsősorban a tehergépjárművek, személyszállító járművek, buszok fogják megvásárolni fejlesztésünket. Másodsorban munkagépek, nehézgépjárművek tulajdonosai alkalmazhatják sikeresen a rendszert. Gyakorlati megoldást kínál az olyan balesetek megelőzésére, amikor a magasságkorlátozás ellenére nekihajt a gépjármű vezetője az útvonalon található felső híd szerkezetének vagy egyéb beépített résznek.

    Az UPPER EYE SYSTEM rendszere nem csak a közutakon hasznos és életmentő, hanem telephelyeken működő billencs tehergépjárművek munkabiztonságának növelésére is alkalmas.

    Az UPPER EYE rendszer egy felső szem, ami jelzi a gépjármű előtt lévő tereptárgyakat, akadályokat. Figyelmezteti a sofőrt hang és fény jelzéssel, aki idejében le tudja lassítani és meg tudja állítani a járművet. Figyeli a jármű sebességét és irányát, megfelelő távolság esetén figyelmeztet a veszélyre, szűrve a kanyarodáskor, másik jármű utolérésekor előforduló téves riasztási helyzeteket. A készülék tápellátását a járműből, vagy a vontatmányból kell vezetékesen megoldani.


Letölthető dokumentum: itt.


európai regionális fejlesztési alap

    Adaptív innováció megvalósítása a Gari Logisztikai Kft.

  • a kedvezményezett neve: Gari Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság

  • a projekt címe: Adaptív innováció megvalósítása a Gari Logisztikai Kft.-nél

  • a szerződött támogatás összege: 30 000 000 Ft

  • a támogatás mértéke (%-ban): 47%

  • a projekt befejezésének dátuma: 2020. 01. 27.

  • projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2018-03291

  • a projekt tartalmának bemutatása: Jelen projekt keretein belül egy teljesen új tevékenységi kör került bevezetésre társaságunknál. Fejlesztendő tevékenységünk 32.50 - Orvosi eszköz gyártása.

    Elsősorban új típusú orrszívó-porszívót, lázmérőt, lúdtalpbetétet, és fogtechnikai tároló dobozokat, valamint egyéb egészségmegőrzéshez kapcsolódó műanyag termékek gyártására szereztük be a következő gépeket:

    Weiye XY780, Weiye XY900, Weiye XY1600 szervo-hidraulikus energia hatékony műanyag fröccsöntő gépek, illetve a hozzájuk tartozó öntőszerszámok kerültek beszerzésre, és üzembe helyezésre. A Weiye nagysebességű fröccsöntőgépek speciálisan a vékonyfalú termékek gyártására lettek optimalizálva. A számítógép vezérelt eszköz olyan pontosságot tesz lehetővé, amellyel nemcsak a munkafolyamatok sebessége, hanem az általunk elkészített termék minősége is jelentősen megnő. Több géppel szélesebb spektrumú termék családot tudunk gyártani, ezért tartottuk fontosnak 3 különböző típusú, és műszaki adottságokkal rendelkező berendezés beszerzését. A műanyag termék gyártásához szükséges fröccsöntő szerszámokra is szükségünk volt, enélkül nem működnek a gépek. Ezeket a szállító cég gyártotta le 3D CAD tervezőrendszer segítségével és CNC megmunkálással. A beszerzett eszközökkel új piacok nyílnak meg társaságunk számára, és új tevékenységünkkel egészítjük ki működésünk.

Letölthető dokumentum: itt.

európai regionális fejlesztési alap

    Komplex infokommunikációs fejlesztés a Gari Logisztikai Kft.-nél

  • a kedvezményezett neve: Gari Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság

  • a projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés a Gari Logisztikai Kft.-nél

  • a szerződött támogatás összege: 18 651 120 Ft

  • a támogatás mértéke (%-ban): 40%

  • a projekt befejezésének dátuma: 2021.02.05.

  • projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00885

  • a projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében az iWise hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert szereztük be, mellyel cégünk belső működésének fejlesztése valósult meg. Fontosnak tartottuk egy olyan rendszer bevezetését, amelyet saját igényinkre, társaságunk egyedi tevékenységeire szabva tudunk kialakítani, hogy célzottan segíthesse dolgozóink mindennapi munkáját.
    A fejlesztésünk fő célja az volt, hogy vállalkozásunk munkafolyamatait leegyszerűsítsük, ugyanakkor átláthatóbbá és hatékonyabbá is tegyük, mely elengedhetetlen feltétele a versenyképességünk és folyamatos fejlődésünk biztosításának. Az egyes tevékenységeink áttekinthető rendszerben való megjelenítése és kezelése segítséget nyújt üzleti döntéseink meghozatalában, az innovatív üzleti megoldások alkalmazásában. A fejlesztéssel az iWise rendszer 9 db moduljának bevezetését valósítottuk meg, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

    A felhőalapú szolgáltatások esetén:
     Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
     Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció

    Az iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka modul a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálását támogatja. Az iWise Cloud22 Szolgáltatásmenedzsment modul segítségével megvalósítható a vállalat szolgáltatásainak menedzselése, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás.

    A helyben telepített saját szoftver esetén:
     Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció
     Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció
     Tudásmenedzsment specializált rendszer funkcionális specifikáció
     Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
     Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
     Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
     Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció

    Az iWise Iratkezelés modul a működés során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. Az iWise Logisztika modul segít az komplex logisztikai folyamatot alkotó részfeladatok pontos megtervezésében majd egy folyamattá való integrálásában, a költséghatékonyság figyelembevételével. A vállalati tudásbázis bővíthető az iWise Tudásmenedzsment modul használatával, ahol egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segéd- és oktatási anyagok, munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az iWise mobil ERP applikáció Android operációs rendszerre lehetővé teszi a Felhasználók részére, hogy bármikor, bárhonnan könnyedén hozzáférjenek az iWise rendszerhez. Az iWise CRM modul a partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. Az iWise Kontrolling modul elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít. Az iWise Munkaügy modul (HR) fő feladata a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentése, az adatok egységes rendszerben való kezelése, a könnyebb átláthatóság biztosítása.

    A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

    Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.

Üzenet küldése

Kérem fogalmazza meg igényét!

2400 Dunaújváros Hársfa utca 21.

+36 30 9689 114

info@garilog.hu

www.garilog.hu